Hello people!


Salam. jemah tahu blog jemah tak gojes tak maket macam blog uolls. tapi iolls tak kisah huahua. blog ni tempat kaki kaki repek dann tempat kongsi maklumat.

jemput tambah nasik, tapai tu sedap boh silakan.



Saturday, October 30, 2010

New favourite stuff! :D



YAY! ni bru bli smalam. kt angsana jep. Everlast new realeased; RM79.90 with a free pair of socks. spe lgi yg nk membyar klau bkan mk aku. haha :D sbnarnye nk bli yg lgi 1, wne brown n pink cmni tp die cm sneakers + slip on shoes; RM69.90. tali kt tngah la. tpi size xde la plak. hampunn~


after all, mmg oke la. then g gnti bateri jam. hdup kmbli lalink aku tu. woah :D



yg ni pulak x ingat ntah zman bila. tp bole la tahan. aku xde la sekaya korang, nk bli barang branded2, mahal2 an. aku lyan je pe jadah brang yg cntek x kesah la bpe hingget pun. haha
  1. 2 helai t-shirts RM10. murah but cntek. size S tpi x ktat n slesa ntuk d pkai :)
  2. Lipton Green Tea; RM3 ++. teh hijau mngandungi antioksidan yg tnggi n sgt baek ntuk ksihatan n kulit korg :))
  3. pensel warna RM3. hambek kaw gile murah. aku ske mlukis n wrna2 die cntek2.
  4. All About Face; Lip gloss RM6.90. gdik la pulak. haha. All About Face adalah produk khas ntuk Tesco. sume brg2 die brharga rm6.90. foundation, mascara, eye liner, eye shadow, blusher etc. cri je la pe yg korg nk. sume ade.


tu je lah kot. klau de bnde laen yg aku nk mmbbel, aku post lgi yeah. buhbye! :D


No comments:

Post a Comment