Hello people!


Salam. jemah tahu blog jemah tak gojes tak maket macam blog uolls. tapi iolls tak kisah huahua. blog ni tempat kaki kaki repek dann tempat kongsi maklumat.

jemput tambah nasik, tapai tu sedap boh silakan.



Saturday, December 4, 2010

Kecantikan satu anugerah.



Amboih!

tak masal2 je title berbunyik sastera yeh. yea, been thinking lately.
masa berlalu, usia n rupa pun berubah la kann.
kalau nak cerita, dulu aku macam budak2 laen lah kan.
wajah suci dan murni ye kawan2.

then waktu berjalan. + aku jahil tentang ilmu kecantikan neh.
jahil? ilmu kecantikan? adess! meremang bulu hidung den.
ramai jugak yg menegur. membuatkn aku rasa sedikit down.
tapi syukur dengan kesungguhan n kesabaran, things change a bit.
bertambah baik. berat maken naek. weehoo~!
bak sini derma 10kg lemak muncet muncet korang bagi aku ;D

tapi semenjak da pndah skola, nak kena beratur lpas rehat, + plak aku yg cpat gelap neh,
haishh. brtambah legam la ye ncik.
tapi aku x kisah. ni warna kulit aku. aku brsyukur dgn ciptaan Tuhan.
susah2 je beli sabun papaya lahh, garnier lahh, nivea visage lahh (padahal duk trcegat lam bilik air aku. wahaha).
aku tak kesah majalah kata x bole pkai something flashy ntuk kulit gelap.
nenek hank, aku peduli hape?

ye lah. laki lebih suke pempuan yg kulit putih melepak lepuk cerah dan gebu. aww!
tett!
hambek la kaw jantan bergunung. aku x kisah punn :)
sape yg tersuka kt aku tu, kira golongan yg ikhlas la kan. kan. kan
haha. ada plak pkcik yg hingen kt aku neh.

deng. deng.

SPM hampir tamat. hati ni nk trcampak je akibat trlampau eksitad. (excited)
kamon chemistry n bio. come to mama.
hahak!
blajo tidak nk gedik suro dtg copat. wee~

after SPM mungkin:
  1. mk ckp nk g melaka. a'famosa kutt. agk aneh ye (o.O)
  2. nak beli henset baru! fon aku d ambang ke-jahanam-an yeh. gune duet aku sndirik pun tapela :DD
  3. nk kje kott. err (?) klau nmpak muke aku kt jusco ke, kdai rm2 ke, bengkel kete ke, da sah jiran skampung hank :))
  4. amek lesen kete. hee. tade kete pun brangan je la macikk :D
  5. tiddo (ada sabdu yehh) spanjang harii~

No comments:

Post a Comment