Hello people!


Salam. jemah tahu blog jemah tak gojes tak maket macam blog uolls. tapi iolls tak kisah huahua. blog ni tempat kaki kaki repek dann tempat kongsi maklumat.

jemput tambah nasik, tapai tu sedap boh silakan.



Tuesday, January 4, 2011

Wish List 2011!

HAPPY NEW YEAR, people!!

haha. aku tahu suda terlambat tapi takdok la lambat sangat kann~
relek ah brader. baru 3 Jan. smangat masih adoo. cewahh. haha

first of all, 2011, da masuk tahun ke-3 since aku nulis bende jadah ni.
tapi macam budak baru belajo je kan? haha.
seriously, aku tak tahu nak membebel ape kat sini.

so, hari niiiii -- Cik Janggal Mat Kenin ni nak membebel pasal wish list yang x penah2 tercapai.
x senonoh je post ni kan? haha.
takpe la. asalkan den bahagiee.
oke, wish list ni cume materialistik saje ye. xkan membawa kepada kejayaan rumahtangga. harap maklum :)

Wish List 2011 (yang x penah tercapai! sobs) :



1. of coz seketul fon baru. since fon yang sekarang ni da macam fon baling rimau je, teringen sangaaat nak fon baru. mungkin korang da ade bape helai npon ni setiap kale (sungguh xde kije), even maybe fon korang yang latest sekarang ni bukan setakat touching2, maybe whisper2, jeling2 je da function kan? tapi memandangkan bonda ku yang agak kodokut, susah bebenor nak mintak fon baru (=.=) aku harap, nak fon yang simple, handsfree, >2mpx. macam sony c510 pun cukup la tu kan :)




2. mesin jahet!! :DD best gileee kalu dapat spesis ni. nak aje aku menjahet sampai malam2 bute. well, incik pun tahu aku minat seni kan. + lagi minat fashion2 neh. teringen tau nak jahet baju sendiri ke, design beg sendiri ke. wahh (berangan japp)




3. piano keyboard. bonus la kalu keyboard tu kale pink an. haha. memang pic ni mampu mencederakan mata anda. memang maksimum macam kanak2 tapi lagi aku nak rompak kot! siap ngan gerenti kualiti tuh. sungguh tak bole berambuss. haha. aku minat seni. juge muzik yea. antara electric guitar dgn piano, aku terpaksa pilih piano. maaf cik gitar. aku x bermaksud nak khianati percintaan kita (O.O)




4. sebijik laptop sendirik. like - what?! haha. tumbuhan ni susah la nak dapat kan. sedangkan fon yang bape sen (sen pulakk!) tu pun tak bole dapat, inikan pulak ncik berage riban2 ni. duhh~ takpe2. berangan saje macikk ;)




5. make up kit yang lengkap. bagi aku gelak dulu. hahahahahahaha. ha'.. da. cukup2 la tu. x hensem Mat Kenin gelak cam tu. hee. oke, kali ni agak gedik dan sangat x senonoh ye. haha. ala. pe salahnye. aku kan minat seni (alasan x sudah. haha). tak salah la kan maen conteng2 muke kan, kan. make up kit ni, aku maw eye liner (pencil, gel, liquid), eye primer, foundation (liquid, powder), concealer, segala jenis berus, blusher, eyeshadow, lipstick, lip gloss. haha. cukup la tu nyahh! :D




6. wish yang paling mustahil kot! kalu bole nak sbijik suzuki swift or mini cooper. wahaii! :D tiap kali cakap ngan mak aku, mesti die cakap "nanti da besar beli laa". citt. baru nak paw duet mak aku. haha. kurang sivik :P aku minat beliau2 ni coz incik2 ni kecik. laju pulak tu. kalu drive kt highway tu, perhh. serunok je kan. haha. hari tu nampak kat jusco de kete menan kanak2 ni. kalu aku dapat rembat tu memang aku tayang terus kat blog, fesbuk. haha (please, mom!)




7. berangan nak ade kete, mesti nak ada lesen dulu ye dok. amboi pacikk. serunok tayang lesen baru dapat. jeles ngan kekacakan beliau (=.=) mak aku cakap "x payah la. nak buat ape kecik2 ade lesen. bukannye nak gi mane pun". sobs. tak bagi semangat lagsung (T.T)


8. ohh. hampir terlupa kotak besi ni. kalau bole, nak sangat kamera sendiri. tak dslr (macam ain. haha) pun, samsung ST500 pun bole la. yang ade skrin kat depan tuu. gile posing aku lepas tu. weehoo~!




9. teringen sangat nak bela sekor kucing sendiri. like - I punya okayy. hee. kalau ada, aku nak jaga die bek2, bagi makan kenyang2, maen dan tidur together2. umph? kontroversi je (O.O)




10. Aww~ da lame nak pakai braces. why? well, tulang rahang aku agak panjang. so dagu mancung la ni. haha. so gigi bawah x kena dengan gigi atas. jadinya, gigi atas bole cepat panjang. so kalau pakai braces, hope bole teratur sikit gigi kan. tapi macam takut pun ade. err~


oke da la. da cukupkan 10 da. huu
yang ado ni pun da kira melampau la kan?
haha.
hopefully aku dapat pe yang aku nak, walaupun not exactly the same thing. amin~ :)

No comments:

Post a Comment