Hello people!


Salam. jemah tahu blog jemah tak gojes tak maket macam blog uolls. tapi iolls tak kisah huahua. blog ni tempat kaki kaki repek dann tempat kongsi maklumat.

jemput tambah nasik, tapai tu sedap boh silakan.



Saturday, May 26, 2012

Selamat Hari Ibu .. dan Hari Guru!

Assalamualaikum kasih ...


jadah apanya kejap cinta, kejap kasih. sawan barbie ke apa. ahaa bawak bertenang anak2.. sila lah bagi peluang nak gedik2 aww awww~ sikit :p


oke, berbalik pada topik.

hari ibu sangatlah terlepas ye. apatah lagi hari guru. tapi aku malas la nak tulis entry banyak2 ni. penat, korang tahu aku kan. buat apa semua penat. mak aku mintak tolong buatkan kerja sikit untuk dia pun berhari2 kau .. tapi kalau layan troll sampai pukul 3pagi boleh pulak ekekeke sorang2 dalam bilik =B ekceli post ni ditulis sebelum hari ibu. namun baru publish ari ni. nampak tak delay dia tu? herherher~






serious, function gileee binatang ni. muka dia sangat tak bole, macam lepas kena langgor treler je. macam nak kena lempor ngan anjing liar. buat gua pecah usus kecil hoh




oke, cukup pasal tu!


berbalik semula pada topik. (bape kali daa~) oke, serious (=.=) hari tu ada sale dekat Jusco. untuk Hari Ibu  ler teww.. aku dan adikku selambe noneng habiskan duit mak aku. oke, yang tu tradisi. heh


mak beli handbag baru. 
oke, aku planning ngan adik aku kitorang akan bayar separuh2 nanti. konon2 hadiah Hari Ibu gituww; which pilihan mak aku sendiri tanpa dia sedari. sweet kan?


                

muehehehe. malu la saya~ *pang!*


lepas balik .....

tetiba ... takde pun yang nak pi hulur duit dulu. masing2 diam macam takde pape berlaku. nampaknya terkandas macam tu je misi kitorang. last2 tak bayor pun. tanam tebu tepi bibir je. hahahahaha~ kejam kan hamba ni. hehehe x)



malam tu...

rasa bersalah la kan, sebab mak aku suruh buat kerja dia tapi takdenye nak buat. lalu turun lah hidayah, capai lah nur, untuk aku siapkan kerja yang diberi *sila tepuk tangan seratusenambelas kali (~o~) first2 macam tensyen je tak reti buat. macam nak fedap je. tapi demi mak aku, aku sabarr.. aku buat research sikit. cilok gamba sana sinun sikit, sap sap sap. DAH (98%) SIAP!


ahaa ni la hasilnya.. mempersembahkan ... *dumdumdumdumdum*










































TADDDAAAAA~~!!!!








hihihihihi. apalah sangat kerja aku ni kan. simple je pun (nak siap cepat lah kan. haha)


aku pikir senang la sangat buat mende alah ni. rupanya hampir meragut jiwa dan ragaku, seksa mak noks (>.<) tapi Alhamdulillah dah siap, walaupun da penat balik konvo, penat jaga Ariq - kanak2 buas, even mengambil masa sampai pukul 3pagi pun, saya tak kesah. untuk chek saya tercinta <3 *cecehh, sekarang baru nak cinta2. hahahaha




sapsupsapsupsapsupsapsupsapsupsapsupsapsupsap
*bagi effect pening sikit. herher





tiba lah hari tersebut, Hari Guru yeob. 


aku mengharapkan brochure tersebut came out to be, .. as I wanted. tapi mak cakap cikgu (sape tuu) ada adjust2 sikit.






lalu akhirnya ... hurm ... LAME (=.=) takpelah. asalkan tugas aku dah selesai di situ kan







bila bercakap tentang Hari Guru, mesti terbayang-bayang hadiah kan. well, mak aku ada la dapat beberapa. bunga lah (akhirnya layu), buku lah and selain. tak sempat intai. herher.. and most are CUPCAKES! dan yang seronoknya adalah dari cikgu-cikgu sendiri. hakhak :D



Hari Ibu ; I Love You, Chek. maaf segala kekhilafan diri
Hari Guru ; I Love You, Teachers and Lecturers. you brighten my future path 



jaga diri. Assalamualaikum ..  :)



No comments:

Post a Comment