Hello people!


Salam. jemah tahu blog jemah tak gojes tak maket macam blog uolls. tapi iolls tak kisah huahua. blog ni tempat kaki kaki repek dann tempat kongsi maklumat.

jemput tambah nasik, tapai tu sedap boh silakan.



Wednesday, June 24, 2009

My school gone WILD !

Dulu, tahun 2005, time bru msuk skola, everything's just fine at the school. cm skola baek la. mklum la skola bru kn..but now, 2009, mcm2 da aku dgr;
  • curi nset ckgu
  • curi ksut (converse)
  • curi duet (aku pun pnah kne. almost every (certain) day die bongkar beg aku)
  • gado (lbatkn org lua pun de)
  • bohsia (yg pregnant pun de)
  • mnum arak
n mybe de lgi yg len yg aku xthu.

The latest, ri tu kt kntin nmpk sorg dak bru (laki) ni cm pndg2 badi kt dak2 form 5. pe hal ntah ngan mte die tu. brpnyakit gak nye (oops!). then lpas nek rht, time ict. aku jln sorg nk g computer lab. otw, nmpak dak2 rmai SANGAT! I was wondering y. lam ati da pke, "ni msti psl dak xdi ni".n mmg btul pun. aku nmpak dak xdi da kne usung ngan bbrape org. pengsan la tu. ngan ckgu pun huru hare. plik aku mnengoknye xP

Soal pnye soal, bru la aku dpt thu. die kne pkul ngan dak2 form 5 (the reason is undefined), even die da pengsan, diorang msih pjak2 pale die. then lpas da usung smpai pjabat, dak tu bngun then nk g blik tmpt xdi. pehh! sngal btul. then dak2 laen pnggel die msuk pjabat. then pe jdi aku xthu la..

aku xthula jnis cmne lak gnerasi yg akn dtg. hurm

No comments:

Post a Comment