Hello people!


Salam. jemah tahu blog jemah tak gojes tak maket macam blog uolls. tapi iolls tak kisah huahua. blog ni tempat kaki kaki repek dann tempat kongsi maklumat.

jemput tambah nasik, tapai tu sedap boh silakan.



Wednesday, October 7, 2009

R u somekind of a teacher or a BITCH?

I was so pissed off with her. maybe korg egt aku yg rude skrg ni. but soz to say la, she's SUCK! die mmg lahh sorg yg agk kurg ajar. klu korg lam situasi aku pun msti korg akn rse bnde yg sme..

Last week, my boy's phone kne tgkp dgn cik H. d pulangkn keesokn harinye. last tuesday, aku kne pnggel ngan ckgu kaunseling. wanna know y? cik H ckp, de gmbr lucah aku dlm phone my boy. I was like.. shut up~! I sent only a pic of me wearing bju kurung! pnjg lebar la die tnye aku. mcm2 lahh. then aku tnye sme boy, lam phone die de gmbr lucah ke. die ckp de, but gmbr org len (which is len cte la. aku x amek kesah sgt).

keesokan harinye, a fren of mine tnye, "ko prnh anta gmbr lucah kt boy ke?". n I was like.. speechless! cik H cte kt dak2 laen psl 'keburukan' aku.

hurm. aku xthu la ko ni jnis ckgu yg mcm mne. ko mmg de hak ntuk rmpas fon bdak but ko xde hak ntuk bongkar fon org. da la tuduh aku bkn2, leh lak jatuhkn mruah aku dpn dak2 laen atas prkare yg slah. ptut ke? aku yg dpt mlu ko thu x? niat d hati ni tringin je nk tgking ko dpn2., tpi aku x la sebiadap itu. tp pe yg ko da wat kt aku mmg mlampau.

aku mnyesal prnah suke kt kau, sanjung kau sblum ni. aku engat ko mulie lahh sgt ngan muke ala2 ayu lahh konon tu. aku da mnyampah gle ngan ko. last words, SHE'S A JERK.

No comments:

Post a Comment