Hello people!


Salam. jemah tahu blog jemah tak gojes tak maket macam blog uolls. tapi iolls tak kisah huahua. blog ni tempat kaki kaki repek dann tempat kongsi maklumat.

jemput tambah nasik, tapai tu sedap boh silakan.



Thursday, October 15, 2009

Just stop it, could u?

guu. my life is so miserable lately. at school je lah. kot.

still about cik H. yg x hbes2.. ri tu jln ngan mem. then trserempak ngan cik H. die pndg xnak cm laen mcm lak an. aku pke maw bkar je muke die tu. yesterday I met cg kaunseling. aku ckp psl tduhan ckgu tu n hrap sgt sume ni dpt brakhir. die ckp sbnarnye rmai cg yg maw face-2-face ngan aku. I was like.. cik H ni internet brgrak ke ape.. klu diorang maw jmpe aku pun xpela. aku xtkut. sbb bkan aku yg salah dlm hal ni. cg2 yg dpt d ksan maybe cik H, cik A. else, dunno la. maybe baye2 diorang je la.

hurm. ini ke ckgu? sebar2kn 'kburukan' bdak? sume pun pkar gossip. xleh jdi contoh lgsung.. cik H sng la wat tduhan. yg ssh nye aku. aku yg huru hare. kdg2 aku nnges ble pke kn hal ni. but what to do., this is life. ade susah snang. kne la ikot flow nye kn.. *sigh

No comments:

Post a Comment