Hello people!


Salam. jemah tahu blog jemah tak gojes tak maket macam blog uolls. tapi iolls tak kisah huahua. blog ni tempat kaki kaki repek dann tempat kongsi maklumat.

jemput tambah nasik, tapai tu sedap boh silakan.



Thursday, March 31, 2011

OMG! Makhluk apa ada bawah katil aku?!



korang tengok seperti gambar yang telah dibulatkan di atas. kelihatan seperti makhluk berbulu berwarna hitam dan matanya terang memandang aku. GUU. apakah makhluk ini? (O.O)




bila aku cuba slow2 pergi kat situ untuk tengok ape benda sebenarnya makhluk tu, tiba2 makhluk berbulu tu ada kat sebelah sana sambil menjenguk aku pulak! macam mana tu?? (O.O)































chill la korang. makhluk berbulu hitam mata bercahaya tu cuma kucing ku sayang. HAHA :D sayang si itam berlegam ni. eemmm~ <33





hari tu aku kemas2 bilik, pasang cadar yang dibasuh. kucing aku tu pulak nak tumpang sekaki maen adventure lah konon2nya time aku duk mengemas.




sebole2nya aku nak buli beliau. HAHAHA. sayang dia sangat2 :)





selepas penat kemas, mandi dan makan pengat pisang mak buat. mungkin nampak menakutkan tapi yummy :)




p.s: motif post ni? saje boring! hoho. maknanya jap lagi nak wat entry tentang kucing ku sayang dan cara saya hias bilik (ku sayang) :P


No comments:

Post a Comment