Hello people!


Salam. jemah tahu blog jemah tak gojes tak maket macam blog uolls. tapi iolls tak kisah huahua. blog ni tempat kaki kaki repek dann tempat kongsi maklumat.

jemput tambah nasik, tapai tu sedap boh silakan.



Sunday, April 10, 2011

Quick UpDATE.

Assalamualaikum..


aii.. aku pun tak tahu kenapa nak kena selalu update pasal date kitorang. padahal orang tak nak tahu pun. haha

Quick update;


April 8, karok kat Umall dengan kazen dia n awek. oh, pertama kali aku karok! hahaha. then pergi utan bandar.


Add Image
geram betul la dia ni. memang susah nak ambik gambar dia (=.=)



tengok diorang. sweet je *jeles



balik tu pun aku tak tahu kenapa nak bad mood dan majuk. mungkin kah jeles tak bertempat? haha. lalu aku menge-off henpon dan mengharapkan mesej pujukan dan ratusan miskol. tapi hampeh, dapat topup RM5 je. dia pun tak sedar aku majuk. yapadeyy xP





then buat popiah pisang dan ais krim lagi. sekarang try ais krim vanilla pulak. yummy2. KLIK SINI untuk tutorial.






coming soon. pre-loved and new stuff with cheap price to sell :)


No comments:

Post a Comment