Hello people!


Salam. jemah tahu blog jemah tak gojes tak maket macam blog uolls. tapi iolls tak kisah huahua. blog ni tempat kaki kaki repek dann tempat kongsi maklumat.

jemput tambah nasik, tapai tu sedap boh silakan.



Thursday, April 7, 2011

Sedangkan Lidah Lagi Tergigit, Inikan Pulak Hubungan Kami.

okay, disebabkan hari tu aku keluar dengan Boy, maka tak sempat + lupa la nak gi amek cek gaji dekat aunty tempat aku kerja ari tu. dia ada cakap kenapa tak boleh terus masuk bank, tapi kaw paham2 je la telinga aku yang problem ni kan. hee

maka esoknya pun aku gi amek ngan mak aku dan adik. mula2 aku pikir, "alah. mesti bape puluh sen je ni sebab ari tu da masuk RM200++". tapi sungguh tak ku sangka!



muka gembira dapat gaji. hehe. biasa la. budak baru bekerja.


bia aku zoom bagi korang jeles SIKIT.


tengok, Sembonia pun tahu blog aku. takkan korang tak tahu? haha. okay, fine. edit semata2 (=.=)


YESS! TWO HUNDRED SEVENTY-SIX POINT 00 bebeh! atau dalam bahasa sanskrit nya RM276.00. hehehehehe. aku pun tak sangka punya banyak tu. seminggu kerja punya gaji taw. sila menjeleskan diri anda ye. haha


aunty tu ada cakap, camne bole jadi banyak tu. time raya cina, dia double payment ke macamana ntah. kaw paham2 je la telinga aku yang problem ni kaann :D



aku baru je nak hepy2 dapat gaji dan berangan beli beg dan kasut baru, da jadi sedih balik..


adalah sorang gurl kat fesbuk ni, da lama aku rasa cam ada tak kena dengan dia. dia pena tanya aku, aku ni couple dengan Boy ke? lepas je dari tu, aku tengok status2 dia macam heartbroken je kan.

malamnya dia ada text aku. dia cerita la yang sebenar2nya. macam katanya Boy curang ngan aku la, dan dia la pulak 'gadis' tersebut. tapi da broke-up semenjak dia tahu aku gurl si Boy. aku mula2 memang macam tak caya.


nak dipendekkan cerita, aku selidik punya selidik, sampai menangis2, Boy pun terangkan yang dia tak buat semua tu. 'gadis' tu cuma reka2 cerita je sebab dia sukakan Boy, tapi Boy pulak da ada aku.


sejujurnya aku tak tahu nak caya kat sape, sebab ciri2 'gadis' tu cerita sama macam Boy. sape tak curiga kan? tapi memandangkan Boy sampai menangis nak pertahankan hubungan kami, hati aku rasa bersalah. apa yang aku buat ni?


akhirnya aku memilih untuk percaya orang yang aku sayang daripada 'gadis' yang entah muncul daripada mana. walaupun pahit, biarlah itu jadi pengajaran supaya aku tak mudah percaya kata orang DAN Boy untuk tidak berahsia dengan aku.



Sedangkan lidah lagi tergigit, inikan pulak hubungan kami kan. suatu perhubungan tentu ada pasang surutnya. ujian2 diberi adalah untuk test macam mana sayangnya korang dengan pasangan korang tu dan macamana korang nak selesaikan sesuatu perkara.








sudah tergigit, jangan pulak dibuat zip lidah tu. AWW~ ngeri nyaahh.



p.s: hehe. bie nangiiss :P tak la. kejantanan mu tak luntur. tapi sweet sebab pertahankan hubungan kita. I Love You, Bie :)

No comments:

Post a Comment